Monday, May 4, 2009

Zoo Melaka

1st of May.... aku sekeluarga n mak aku pergi ke Zoo Melaka. Kul 7.20am kami bertolak dan tiba di Zoo Melaka kul 10.00am. Aku ingatkn tak ramai org pepagi nie... rupa2 nya punya la ramai org. Parking pun hampir penuh. Cuaca punya la panas masa tuuu... sabo ajer la melayan karenah anak2 aku. Aku bawa 3 org ajer n baby Hana tak bawa sebab aku malas nak kendong bdk kecik ke sana ke mari. Kesian baby Hana, selalu ajer dia kena tinggal...

Masa nie memang tengah panas.... Hubby aku pegang payung... mengalahkn puteri lilin. Sebenarnya dia tak nak bagi anak2 aku panas.... sebab tu dia bawak payung.


Siap main bubble bdk2 nie... Ayah dia memang rajin melayan.

Tengok tapir tengah tidur...

Nie pulak iguana. Iguana nie tk takut orang. Dia dok merayap ke sana ke sini...Sajer jer laki aku pegang... Kalo aku laa... takut dia gigit aku nanti.


Alia jumpa anak ayam kt dlm sangkar burung enggang. Mungkin nie makanan tuk burung enggang. So, alia pergi ambil anak ayam. Dia kata, dia kesian anak ayam nie sebb mama dia takde... Nureen pelik tgk anak ayam sebb dia tk pernah tgk anak ayam.

Nie mak aku ngan adik Nana. Di belakang tu kandang rusa.
Nureen takut2 berani naik kuda. Sibuk sgt nak naik kuda. Tgk la tuuuu.... muda serius ajerrr...


Nie pulak alia naik kuda. Dia memang dh tak takut sebb dh besar. Sajer jer muka dia...



2 comments:

Opie said...

wahhhhhhhhh...ade blog jugak rupenye..senyap2 je ek..ekekekek

Mutiara Kasih - Iza Aziz said...

blog aku biasa2 ajerr... malu nk tunjukkan...