Thursday, May 28, 2009

Kelong Acheh Resort At Sea

Tak sabo lagik 3 minggu nak ke Kelong Acheh Resorts yg terletak di north of Mersing, Johor. Sebenonya, trip nie Sports Club company aku yang buat. Tiap2 tahun kita org memang ada trip. Tahun nie trip ke sini n Genting Highlands.

Rasa takut pun ada n hapie pun ada. Tak sabo nak merasai pengalaman memancing dan tido di kelong. Leh tgk keindahan matahari terbit n terbenam n ptg2 mandi kat pantai. Korang pun leh join gakkk. Nie package nyerr...

Tarikh : 20 - 21 Jun 2009 (2 day /1 nite)
Harga : RM 150 dewasa , 7 - 12 thn RM 105, 4-6 thn RM 40
Package : Accomodation, boat trasfer, 3 meals + 2 snacks
Trasportation : Own (from JB to Mersing)

Aku gie ngan family aku. Aku, adik aku, hubby n 3 org anak aku. Korang leh contact aku kalo berminat. Korang klik la kat sini htttp://www.kelongacheh.com/galleries.html






Layannnn..... :)






No comments: