Thursday, May 28, 2009

Cabut Gigi

Selasa lepas aku bawa Alia gi klinik gigi. Gigi dia masih elok lagi tapiiii..... dh goyang sebb gigi baru nak keluar. Gigi kapak pulak tuuuu... Aku suh doktor cabut dua2 nyer sekali supaya bila gigi baru keluar cantik ajerrr....


Nie gambo dia seblm cabut gigi kapak tuuu... Tgk tuuu, gigi baru yg bawah tu dh kuar. Ari tu lambat cabut, dh gigi baru tu kuar senget sikit.

Nie gambo selepas gigi kapak dicabut... Melopong ajerrr. Mula2 cabut tu nangis gakkk. Bila dh siap, mcm takde apa berlaku. Sajer je muka dia. Aku pulak yg ngeri. Aku gie Klinik Gigi Amim, Taman Universiti. Klinik tu charge RM30 tuk sebatang gigi.

Bebel gak aku... mahal tuuu. Masa aku kecik2 dulu, abah aku yg cabutkn gigi2 aku nie. Bdk2 sekrg untung.... cabut gigi yg mudah tu pun siap jumpa doktor gigi.

Korang tgk nieee... anak aku yg 2 org nie pun nk cabut gigi gakkk. Siap jerit2 nk jumpa ngan doktor gigi. Dia org ingat sedap kot cabut gigi nieeee... Sabo ajer laaaa....


No comments: