Wednesday, May 27, 2009

Fridge Magnet - Kijal

22/05/2009 to 24/05/2009 aku ke Awana Kijal, Terengganu. Aku ambil kesempatan tuk mencari fm kat sini. Nie la antara fm nyerrr...


Turtle... melambangkan negeri nie byk penyu. Betul ker???? Betul la tuuu... :)


Beli kt kedai souvenir di Awana Kijal.....


Aku beli nie 6 ketul tuk bagi pada geng2 kopitiam. Dia org nak fm tapiiii.... nie ajer yg ada. Nanti aku tuko lah chain tu kpd magnet. Hahahahaaa.... panjang gak akal aku. Jimat pun jimat gakkkk.... Jangan mareeee....

FM turtle.... Salah satu jenis turtle yg landing kat pantai Terengganu...



4 comments:

Opie said...

aku nk yg tulis kijal tuh bleh tak..hehehehe...terdemand lak

jgn lupe amek tag kat blog aku ye

Naqies said...

aku pun nak gak yg tulis kijal tu....hahaha saja nak rebut ngan opie...

Iza Aziz said...

ooo... yg tu tak lehhh. ada satu ajerrr... korang nyer yg colorful. ada gak tulis kijal.

Iza Aziz said...

korang gaduh dulu... saper menang, gie beli sendiri. hahahahaaa... awana kijal tu kan ker sebelah umah korang.