Tuesday, November 26, 2013

Jamu Dan Anda

HIDUP SIHAT DAN MENGEMBALIKAN KEREMAJAAN DALAMAN DENGAN AMALAN TRADISI - Hubungi 019-7294000 atau layari www.jamuratuswarisan.com


Jamu Ratus Warisan adalah jamu resipi keluarga zaman berzaman yang terdiri daripada gabungan berpuluh-puluh herba dan rempah ratus. Ia mengandungi campuran herba asli seperti Manjakani, Kacip Fatimah, Lemuju, Habbatussauda, Ibu Kunyit, Akar Angin dan pelbagai herba terpilih yang menjadi rahsia kemujaraban Jamu Ratus Warisan kepada pengamalnya. Ia kemudiannya diadun dengan Air Zam-zam, Madu dan Zaffaran yang sudah diterapikan dengan Al-Quran.

Jamu Ratus Warisan Plus telah diekstrakkan yang mana hanya PATI herbanya sahaja diambil dan hampasnya dibuang. Maka kerana itu InsyaAllah Jamu Ratus Warisan Plus akan memberikan kesan yang memuaskan.

Bayangkan dengan pengambilan hanya satu sacet yang mengandungi 20ml (lebih kurang tiga sudu besar) jamu setiap hari anda mampu memiliki kecantikan luaran dan dalaman ini. Wajah berseri dan tidak kusam lagi. Badan terasa lebih bertenaga walau pun baru beberapa hari mengamalkannya. Kulit semakin licin dan nampak segar. Kalau anda pernah mengambil jamu sebelum ini, maka Jamu Ratus Warisan Plus ini bakal menukar apa yang anda tahu dan percaya selama ini. Percayakah anda jika diberitahu adanya jamu yang apabila dimakan nadan tidak panas? Malah ia membantu membanyakkan susu badan si ibu, kedatangan haid mula teratur, menyuburkan rahim, keintiman hubungan suami isteri meningkat dan banyak lagi.

Bayangkan anda memiliki jamu yang siap sedia untuk diminum sebagai sumber tenaga harian. Segala apa yang anda mahukan untuk kekal sihat, ceria, awet muda, akhirnya dalam bentuk cecair yang telah siap disacetkan.



1 comment:

Blogger said...

In this fashion my pal Wesley Virgin's autobiography begins with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

Wesley was in the army-and soon after leaving-he discovered hidden, "SELF MIND CONTROL" tactics that the CIA and others used to get anything they want.

As it turns out, these are the EXACT same tactics tons of famous people (especially those who "became famous out of nothing") and elite business people used to become wealthy and famous.

You've heard that you only use 10% of your brain.

Really, that's because most of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

Maybe that thought has even taken place INSIDE OF YOUR own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain 7 years back, while riding a non-registered, trash bucket of a car with a suspended driver's license and in his pocket.

"I'm very fed up with living paycheck to paycheck! When will I get my big break?"

You've taken part in those types of conversations, isn't it right?

Your success story is going to happen. You need to start believing in YOURSELF.

WATCH WESLEY SPEAK NOW