Tuesday, November 5, 2013

Pengguna JuzQ30

TESTIMONI PENGGUNA


Adik saya guru matematik di sebuah sekolah menengah di Pontian, Johor.  Dua hari lepas saya bercerita tentang JuzQ30 pada dia dan kebetulan sekolah dia ada buat program untuk membaiki / menaikkan gred pelajar-pelajar yang lemah matematik. Jadi setiap guru diberikan tiga orang pelajar lemah dan guru itu juga kena berusaha bagaimana menjadikan pelajar itu mahir dan minat pada matematik.



Saya syorkan adik ambil JuzQ30 ini untuk pelajar dia. Sebab saya dah cuba pada anak saya yang berusia 8 tahun. Alhamdulillah sudah seminggu dia ambil dan nampak kesannya. Di antaranya ialah 
dia bersemangat untuk ke sekolah, boleh ingat apa yang cikgu ajar semasa di sekolah dan yang penting dia tahu dia ada kerja sekolah malah akan ingatkan saya untuk bantu dia menyiapkannya.  Memang sangat-sangat teruja. Saya nasihatkan adik TIDAK RUGI kalau kita membelanjakan sebahagian gaji kita dengan tujuan untuk menolong anak-anak murid. Untuk makluman, pelajar adik saya adalah guru luar bandar.

Azizah Ali 
019-7294000
Johor Bahru

Harga : RM80(WM) RM90(EM)


No comments: