Sunday, November 10, 2013

Perkembangan Pelajaran dan Tingkhlaku Anak

Ini adalah testimoni JuzQ30.

"Pada minggu lepas salah seorang pelanggan JuzQ30 saya di JB telah hubungi saya dan order 3 kotak JuzQ30 untuk anaknya yang sedang belajar di tingkatan 2. Pada malam itu juga saya telah ke rumahnya untuk menghantar JuzQ30 tersebut. Kedatangan saya disambut begitu mesra oleh pasangan suami isteri tersebut. Dalam pertemuan pada malam itu, pelanggan saya itu telah meluahkan perasaan kegembiraannya terhadap perkembangan anaknya setelah mengambil 2 kotak JuzQ30 sebelum ini. Sekarang anaknya mudah mendengar cakap, lembut hatinya, mudah mengulangkaji pelajaran sekolahnya tanpa perlu dipantau lagi dan telah nampak peningkatan yang begitu ketara dalam pembelajarannya. 3 hari yang lepas, pelanggan tersebut telah order 4 kotak JuzQ30 lagi. Katanya ini adalah untuk dirinya sendiri. Rupa-rupanya beliau sedang hamil dan katanya beliau inginkan anak yang dalam kandungannya itu mendapat makanan terbaik dalam usahanya melahirkan anak yang soleh. Amin.". Ditulis oleh Pn Safiah.

Itulah komen pelanggan JuzQ30. Semuanya kurniaan Allah. Kita cuma berusaha dan Allah jua Yang Maha Memberi. Alhamdulillah.

Anda mahu cuba??? Tidak rugi dan pasti anda mahu yang terbaik buat anak-anak anda. Apalagi... Cepat-cepat call/sms/whatsapp saya 019-7294000. Poslaju adalah percuma mengikut terma dan syarat.



No comments: