Monday, May 4, 2009

Anak2 tengah tidur

Dah takde keja, aku dok snap gambo anak2 aku tgh tido. Tersentuh naluri keibuan aku bila melihat wajah anak2 aku. Tak sangka anak aku dah 4 orang n rapat2 pulak tuuu... Dah 7 tahun aku berkahwin dan ini la hasilnya. Hasil daripada kasih sayang aku n hubby. Hubby aku memang sukakan bdk2. Kalo dia balik kerja, mesti dia dok cium2 bdk2 tu n kacau bdk2 tu sampai bdk2 tu menangis. Kadg2 geram n kadg2 suka ngan perangai hubby aku yg suka menyakat bdk2. Yang kelakar tuuu... bila si adik kena sakat, kakak dia akan tolong adik dengan cara gigit ayah dia atau pukul badan ayah dia. Pastu, kakak pulak kena sakat dan adik pulak tolong selamatkn kakak dia.... Seronok gak tgk bdk2 nie.


Gambar diambil pada 01/05/2009 jam 12.25 pagi.





Macam2 gaya bdk2 nie tido. Baby memang lasak bila tido. Tergolek sana, tergolek sini. Adik Nana memang lambat dia tido. Selagi mama dia tak tido, dia tak kan tido. Sanggup tunggu mama dia tido....



No comments: