Monday, May 25, 2009

22 May 2009

8am depart from Johor Bahru to Awana Kijal Golf, Beach & Spa Resort, 5 star hotel in Terengganu, Malaysia. Bangga tuuu.... bukannyer mudah nk dok kt sini. Kenkadang tu, kena pikir 10x seblm nk stayed kt sini. Maklum laaaa.... mahal tuuuu.

Situated on the east coast state of Terengganu. Naper aku pilih kat sini???? Antara sebbnya... Terengganu natural beauty and seaside. Hilang segala penat bekerja bila tengok permandangan kt sini..

Lebih kurang kul 4 lebih, aku sampai di sini. Arghhhh... lega rasa nyerr. Terasa keras bontot aku nieee... Maklum laaa... hampir 9 jam dok dlm bas. Sampai ajerrr... kita org dihidangkan ngan welcome drink. Arghhhhh... sedapnya dpt minum air sejuk.

Kat lobby hotel. Dari kanan Pijot, aku n adik Pijot, Ijal.

Tengok tuuuu.... tak sabo2 si Ijal nak minum. Padahal minuman tu bukannya tuk kita org. Pastu pelayan hotel tu kata "minuman telah disediakan kat sana". Bengang ajer kawan aku nie.... hahahahaaa...
Atrium Coffee Lounge..... Kat sini la kita org menikmati "Welcome Drink". Cute sgt bekas minuman nieee...


Nie bilik aku... tak sabo nak golek2. Letak ajer beg, aku terus terjah katil aku nie...

Lepas rehat n mandi, siap2 tuk dinner. Punya la lapooo.... berselera sekali makan. Walaupun tak sedap, aku ngappppp ajerrr...

Lepas makan, hati senang n badan mula rasa fresh. Hapie2 kat lobby hotel sambila ambik2 gambo. Nie group paler giler n lawak aku. Ambik gambo sampai tk hingat doniaaa...

Budak 2 ekor nie menyibok ajerrr... kat mana aku nak bergambo, ada ajer muka dia. Tengok tuuuu.... rosak gambo aku dibuatnyerrrr...

Dah puas terkinja2 kat lobby, kita org lepak kat One Stop Pub. Dengar lagu sambil borak2. New Joy Band wat persembahan. Byk lagu2 lama... Okey laaa... Layannnnn...
Sis nie wife kepada pelakon Harun Hashim. Pastu kita org suruh husband dia turun sini esok malam. Sis nie sporting n best laaaa....
Kul 12 lebih, balik bilik n membuta laaaa..... Tak ingat aperrr sebb penat sgtt.






No comments: