Wednesday, June 24, 2009

1st Day Afternoon

Lepas makan tengah hari, aktiviti bebas sementara menunggu kul 5 tuk gie ke Pantai Pulau Acheh. Sebb dah kemaruk nak memancing, lepas makan ajer aku terus lah pinjam kwn aku nyer pancing. Sonok gak memancing kt sini walaupun hanya dpt ikan2 kecik ajerrr... Yang paling seronok bila ikan tu menggigit umpan n cuba nak lepaskan diri. Sian ikan2 tuuuu.....


Zuki (baju kuning) dah tak pandang belakang lagikkk... punya la tekun memancing...

Adik aku, Aisyah n Nurin sibuk nak memancing gakkkk... Dapatlah ikan2 kecik.

Aku pun tak melepaskan peluang tuk mencuba nasib memancing nie.... Dapat ikan kecik ajerrr.... Nak bukak mata kail.

Nie la masa2 yang ditunggu oleh anak2 aku. Mandi kat pantai Pulau Acheh. Kul 5 ptg gerak kat kat n 6 lebih balik semula ke kelong.



Balik ajer dari pantai, toilet sumer penuh. Nasib baik ada sink. Si Pijot tolong aku mandikan anak2 aku. Dah macam bibik pulak kwn aku nie...
Aku n hubby baru balik dari pantai. Penat tu melayan anak2 aku....

2 comments:

Mulberi said...

Kihkih.. berubah warna kulit nampakkkk

Iza Aziz said...

kalo x berubah, tak best laaa....