Thursday, March 26, 2009

Sian Baby Hannah



Tadi mlm baby tido tk lena sebb selsema. Sian aku tgk diaaaa... kejap2 dia merengak. Semlm ptg tgk mcm dh ok. Rupa2 nyer selsema dia masih tak baik lagik. Aku pun merana gakkk.... Tido kn bdk2 kul 9.30pm. Sumer dh tidoooo kecuali baby. Aku tersedo kul 10.30pm sebb h/phone aku berbunyi. Tengok baby tk tido lagikkk... Aku pangku dia sambil goyang2kn dia supaya dia leh tido. Cam ner nk tido, hidung dia tersumbat. Nak bagi ubat, masih awal lagikkkk....


Alhamdulillah dia tido. Aku pun tido gakkkk.... Tiba2 aku dengar dia merengek2 lagik. Tgk jam kul 2.30am. Aku bangun buatkn dia susu n bg dia mkn ubat. Pastu dia golek2 ajer n takmo tido lagikkk... Aku biarkn ajer dia coz aku memg dh ngantuk gilerrr.... Sedar2 kul 4.30am baby bangun lagikkkkk.... Adoiiii asyik terganggu ajer tido aku nieeee.... Aku pangku dia n try tido kn dia. Nasib baik dia tido. Kul 6am lebih, dia bangun lagik. Aku pun dh tk leh tido sebb kejap lagik nk kejutkn alia n nurin.


Lepas solat suboh, nurin n alia bangun n mandi. Aku siap2 kn diri then hantar alia n nurin gie sekolah kul 8am. Pastu gie klinik amik ubat baby. Klinik dh bukak tapi doktor msk kul 8.30am. Soooo..... tunggu laaaa. Baby dh la merengek2 ajerrr...
Lepas amik ubat, aku hantar baby blk umah. Kul 9am aku gerak ke ofis... Adoi kelam kabut aku dibuat nyerrr... Nasib baik jln tak sesak. Kul 9.30am aku sampai ofis. Arghhhh... lega n selamat sampai ke ofis. Penat betul rasa nyerrr.... Terkejar ke sana n ke sini. Pulak tu cik abg takde. Dia di KL. So, aku sorang2 la kena uruskn itu n ini.

No comments: