Monday, March 23, 2009

Majlis Pernikahan Adik

Tanggal 060309 telah diadakan Majlis Kesyukuran tuk adik aku yg bakal bernikah pada esok hari dan juga tuk anak aku yg baru lahir. Baru lahir pun tak le baru sgt coz baby dah pun berumo 7 bulan. Diadakan juga, Majlis Yasin dan Tahlil ringkas utk ahli keluarga yg telah kembali ke Rahmatullah dan diakhiri dengan Marhaban.


Nie la baby aku, umo 7 bulan.


Lepas Kenduri, kita org gotong royong buat bunga telur.... Aku tk buat laaa.... Aku mando ajerr... heheheee...








Tanggal 070309 adalah majlis kemuncak adik aku yg bakal menjadi isteri. Aku pulak yg berdebar2.... mcm aku pulak yg nk kena nikah. Bukan nyer apaaaa.... teringat saat aku dinikah 7 tahun lalu. Tak lah lama 7 thn tuuuu... mcm baru 7 hari ajerrr... heheheheeee.... mula lah berangan tuuuu....

Kul 10.30 pagi bergerak ke Masjid Besar Pontian. Sampai sana.... pengantin lelaki dh dok depan tok kadi. Aku mengiringi adik aku masuk ke ruang dlm masjid. Rupa2 nyerrr... bkn adik aku sorang yg nikah pd pagi tu... ada 3 lagi pasangan yg akan bernikah.









Gambo mak dan abah bersama dengan pengantin....


Alhamdulillah... dah selamat adik aku menjadi isteri yg sah kepada Mohd Nazri. Semoga hidupnya dikurniakan anak2 yg comel dan kekal bahagia hingga kehujung nyawa.... AMIN.



No comments: