Monday, March 23, 2009

Sembang kosong

Adoiii.... lately nie rasa penat semacam ajerrr.... weekday dah la keja, malam tgk bdk2 wat homework. Pastu layan nana n baby. Gitu la aku tiap2 hari.... penat badan. Patutnyer badan penat, weekend dok ajer kt umah. Nie takkkk... ada ajer nk ke sana ke sini. Memg aku nie tak reti nk duduk diam. Ada ajer benda yg nak dibuatnyerrrr.....

Minggu lepas, seminggu cuti sekolah... Arghhhhhhh.... rehat sikit. Tak perlu bangun pagi2. Tak perlu sibuk2 kejutkn bdk2 tuuuu.... arghhhhhh..... terasa boring pulak bila pagi2 aku sorang2 siapkn diri tuk gie keja. Berlambak homework bdk2 tu time cuti sekolah nieeee..... Tapi takpe.. coz tak perlu tido awal. So leh wat homework lewat2 sikit....

Kalo time sekolah, pagi2 dh bangun n sibuk ngan budak2. Sampai aku nk gie keja pun tak sempat nk makeup. Dlm keta la baru sibuk2 nk pakai eyeliner n lipstick. Peduli apa aku ngan keta sebelah... Aku buat bodoh ajerrr.... janji muka aku tak la nampak cam penat or baru bangun tido. heheheheeeee......

Hari nie aku sibuk balik coz bdk2 dh naik sekolah..... sabo ajer la aku menjalani hidup nie ngan bdk2 kat rumah tuuuu.... Hari2 membuatkn aku tak sabo nk blk rumah tgk bdk2 tuuuu... Dia org lah permata hatiku dan peneman di kala ayah nya tiada di rumahhhh....




No comments: