Monday, March 2, 2009

Kelas CupCakes

Kelas Cupcakes Tahap 2 (Hands On)
Fondant, Royal Icing, Steam Buttercream, Mini Roll Cake, Butter Cake
Fee : RM 120.00
Date : 1 March 2009 (Sunday)
Time : 10.30 a.m.
Venue : Azie Cake & Cookies, No. G31, Jalan Mawar 7, Park Avenue, Taman Tampoi Indah 2, Johor Bahru

Hari Ahad terasa boring pulak bila dpt tahu yg cik abg nk gie main golf. Biasa lah dia kalo gie main golf mesti sampai ke ptg…. Boring nyer aku dok rumah kalo cik abg takde….. Tetiba teringat pulak pasal kelas membuat cupcakes tuuuu…. Aku pun bukak pc n cari no telepon tenaga pengajar sama ada masih ada kekosongan lagi ke tdk…. Alhamdulillah, memang rezeki aku tuk menghadiri kelas membuat cupcakes.

Yahoooo….. apa yg aku nk kn selama nie tercapai….. Nasib baik cik abg izin kn aku gie… Kelas membuat CupCakes. Kali pertama mengikuti kelas membuat kek. Seronok jugak… mcm main2 pulakkk… selalu nyer tgk org lain buat. Sekrg nie mcm tk percaya yg diri sendiri buat.


Kerja-kerja mendecorate


Kek ditutupi dengan fondant


Setelah decoration....




Nie laa.... HASIL nyerr...







No comments: