Thursday, March 26, 2009

Pandan Cupcakes

Anak2 sibuk nk makan kek. So, walaupun penat, aku menggagahkn diriku ini ke dapur. Kalo ikutkn hati.... arghhhhhh malas nyerrr. Bila aku tgk muka anak2 aku tuuuu.... tak sampai hati kecewakn dia org tuk mkn kek. Sebeno nye bdk2 tu tk kisah kek aperrr.... Janji rupa dia mcm kek. So nie la hasil nyerrr....


Rasa pandan n atas tu aku taburkn coklat rise. Dapat 11 bijik ajerr... Bila dh masak, aku rasa cam liat pulak ala2 kek sponge. Bau telur pun cam kuat pulakkk... Aku tk minat sgt, tapi tgk anak2 aku mkn, cam sedap ajerrr...

2 comments:

Mulberi said...

Rajinnye mu iza.. Emm.. camne lak muffin pandan leh bau telur lak? Patutnye bau pandan tu lagi kuat.. Mu pakai resepi yg mane?

Nur Mutiara Kasih - Iza Aziz said...

bdk2 nk makan, kena lah rajin.:)
mungkin iza lupa letak vanilla kottt... or mungkin jugak hidung iza nie sensitif bau telur... resipi nie kwn yg bagi..