Tuesday, September 25, 2012

Company Annual Dinner 2012

Rasa-rasanya adalah dalam 6-7 tahun company aku tak buat company dinner di hotel. Company aku cuma buat makan2 ajer di pejabat. Entah apa mimpi, tahun ini diadakan Company Annual Dinner bertemakan "TIGHT JEANS" di Thistel Hotel, Johor Bahru pada 15 September 2012 jam 7pm.


Alamakkk!!! kena pakai seluar jeans yg ketat laaa... Adoiiii!!!. mengeluh sekejap, memikirkan adakah ini masih zaman aku untuk memakainya. Tanpa fikir 10x, aku pakai jer apa yg ada. Ketat2, kalau dulu boleh la... sekarang ni dah berusia. Kenalah pakai yg sopan n selesa. Tadaaaa... berseluar jeans n t-shirt. Simple n senang nk gerak ke sana ke mari. Hahahaaa...

Semeje ngan aku, dari kanan Ida, aku n Kak Lin.

Dipanggil naik ke atas pentas. Nie mesti ada games yg nak kena buat. Kami sedang bincang apa la games tuuu...??? 

 Tadaaaa... 5 peserta perempuan n 5 peserta lelaki dh naik atas pentas.

 Dengar arahan betul-betul ya...

Peserta lelaki duduk di atas kerusi sambil tangan diikat ke belakang. Peserta perempuan pula, ditutup mata dan di bagi sebatang gincu. Alamakkkk!!! nak buat apa nie? Nak kena lukis ker? Detik hati aku. Cuak gak nie.

 Okey. MULAAA... kena pakaikan lipstik la. Kacang jer tuuu.

Inilah hasilnya...PEACE...

Memang syok games nie. Yang peserta yg comot2 mukanya kena conteng ngan lipstik. Walaupun aku tak menang, tapi dapatlh hadiah saguhati berupa "pendrive" 8G. Alhamdulillah...

No comments: