Wednesday, January 6, 2010

Malam Tahun Baru

Jumpa kawan sekolah lama.... sekolah rendah tauuu... masa tu umo aku 7-12 tahun.. that means.... hampir 20 tahun yg lepas.

Mula2 kita org jumpa balik di Face Book... Terkejut bila masing2 dh berkeluarga n beranak pinak... Yang paling terkejut, bila dulu selekeh n selim melim... sekrg comeiii... cute... tembam... montok n mcm2 lerrr... Hampir tk kenal aku dibuat nyerrr... FB byk membantu aku n geng2 yg lain berhubung. Nasib baik ader FB... :)

Aku plan ngan shida tuk kuar makan2 n tgk wayang pada mlm tahun baru. Kebetulan aku free mlm tuuu... Shida pun OK. Pastu aku ajak ujai... Memandangkn Ujai pun free, so kita org bersetuju tuk lepak n sembang di Gerai Seafood, Senibong. Lama aku tak gie sini. Maklum lah jauh dari umah aku... Sebb tu malas nk ke sana. Cuaca sgt baik pada mlm tuuu n angin bertiup sepoi2 bahasa... cewahhhh.... :)

Kita org abiskn masa lebih kurang 3 jam kt gerai tuuu... Lamanyerrr, n memang tak perasan yg kita org dh lama kt situ. Meja2 yg bersebelahan ngan aku tu dh b'macam2 org tukar. Kita org tetap kt situ juga... Sehingga lah bila aku nk bayar bil, aku ternampak no meja aku no. 8... kat list tu dah sampai meja no. 35. Bermakna dah 27 kali org lain kuar masuk kat situ. Punyer lah syok berbual tentang diri n kerjaya masing2.

Nie lah gerainyerrr.... sesi memilih seafood tuk di masak.
Sotong Goreng Tepung
Baby Kailan Goreng Ikan Masin
Ketam Masak Lada Hitam
Ikan Siakap Sweet n Sour
Butter Prawn
Ujai syok dengar aku bercerita...
Khusyuk dengar ujai bercerita pasal kerjaya nyer sebg Pegawai Kastam.
Gelak dengar ujai bercerita... pasal anak sedara dia yg muka sebijik muda dia... Org lain ingatkn tu anak ujai.... hahahaaa... aku pun mula2 ingatkan tu anak ujai.
Ujai...
Shidah... sibuk tangkap gambar... Gambar2 nie sumer nyer dia lah yang ambil...

No comments: