Tuesday, December 29, 2009

Hari Ketiga 11/12/2009

Anak2 aku bangun ajer pagi dh terjerit2 nk mandi kt swimming pool. Mlm tadi dia org tgk pool tu dari atas ajerrr... sumer nyer tk sabo. Time breakfast pun mata dia org asyik melirik ajer ke pool. Makan pun tak lalu. Sabo ajer la aku. Aku pun rasa makan cam tak puas. Bdk2 dh tarik tangan aku tuk ke pool. Ayah dia selamba ajer menikmati sarapan pagi tuuu....

Nice view.... sesejuk mata memandang. Aku tak mandi.. hanya tgk budk2 tu ajerrr... Relax sambil menghidup udara pantai. Rasa tenang ajerrr... lupa akan masalah2 yg sewaktu dengan nyerrr... :)

Kak Uyeen n Kak Alia
Adik Nana

Dah sejuk la nieee...
Nie kt Bukit Bendera. Punyer lah ramai org n cuaca t'sgt lah panas. Aku sampai suti kul 12 lebih. Masa nk beli tiket, org kt kaunter tu cakap, kul 3.30pm baru leh naik atas. Ya hadoiiii... sabo ajer la aku. So, aku decided to continue our journey to KL ajerrr... Bdk2 pun dh penat sebb pagi tadi punyer lah lama mandi kt pool. Lepas lunch, terus balik ke KL.

No comments: