Monday, December 21, 2009

Comeiii nyerrr....

Alhamdulillah.... adik aku Mina telah selamat melahirkan anak pertama pada 19/12/2009 jam 3.45am di Hospital Sultan Ismail, Tebrau, Johor dengan selamatnya. Aku pun tumpang gembira kerana baby tu adalah baby boy seberat 3kg. Maklum laaaa.... anak aku semuanyer pompuan. Teringin jugak nak cuba lagik tuk dptkn lelaki pulak. Tapi... nanti dulu laaa...

Comei sgt anak saudara aku nie... kulitnyaa putih, rambutnyaa lebat, hidungnyaa mancung... Geram sgttttt... rasa nak cubit2 ajerrrr.. pak kal lah anak org. sabo ajer laaaa...




Adik aku keletihan... sebb baru balik dari hospital. terus minum milo panas ngan roti... Sian dia. Hilang semua tenaga yang ada...
Adik aku, Mina bersama suaminya, Nazri. Lengkap sudah hidupa mereka apabila dikurniakan anak yang sempurna sifatnyaaaa... Semuga anak tu menjadi anak yang soleh. Amin...

Anak2 aku pelik sebb ader baby kecik. Semua nak kerumun baby tuuuu... Maklum laaa, dh lama bdk2 tu tak tengok baby sekecil tuuuu....

No comments: