Wednesday, December 16, 2009

Berhenti Rehat Di Bukit Gantang, Perak

Adoiii... penat gak perjalanan ke utara nie. Maklumlah driving dari JB. Dari Air keroh, aku pulak yang drive. Hubby rehat. Main redah ajer ikut signboard ke Ipoh. Nasib baik tak mengantuk. Time zuhur n perut kenyang pulak tuuuu... Anak2 aku riuh rendah kt belakang. Dia org buat cam kat dlm rumah. Sabo ajer laaa... itu lah penghibur aku semasa memandu. Hubby aku dh mimpi ke bulan time tuuuu... heheheheeee...

Permandangan di sepanjang perjalanan menuju ke Ipoh.


Banyak gerai yang menjual buah2an. Rambang mata dibuatnyerr. Banyak gak la aku memborong buah tuk di makan sepanjang percutian ke Penang.
Nie yang tak tahan bila nampak durian. Bukan aku sajer yang tak tahan, anak2 aku semuanyer suka durian. Kami sekeluarga memang pantang nampak durian.









Cerianyerr sebb dah kenyang makan durian.

Terukan perjalanan ke Pulau Pinang...

No comments: