Wednesday, October 20, 2010

Lunch time...


Pada kebiasaan lunch hour, aku akan pasang earphone n dengar bacaan Al-Quran dari internet. Itulah kelebihan internet di mana aku dapat menyemak bacaan aku sama ada betul ataupun tidak. Nie lah address yg biasa aku gie... http://quranexplorer.com/Quran/Default.aspx#

Tadi aku lunch ngan hubie. Gie mkn kt Restoran Zainal, Tmn Tebrau. Memg feberet hubie kt situ. Nasi campur ngan lauk2 yg menyelerakan. Aku apa lagi, makan nasi, asam pedas ikan kembung, sayur buncis ngan tauhu sumbat. Adoiiii memang menyelerakan.

Sampai ofis kul 1.05pm. Badan pun cam berat ajerrr. Check lah incoming email. Pastu dengar bacaan Al-Quran. Sambil dengar tu, ikut2 gak lah membaca. Tetiba.... mata rasa berat. Tahan punyer tahan, tertutup jugak akhirnyer. Aku pun meniarapkan separuh badan aku atas meja.

Dalam hati nie, tak leh jadi nieee... Kang boss masuk, tak ker iniaya... Disebabkan earphone masih ada kt telinga, mula lah aku teringatkn koleksi lagu2 aku kt pendrive. Aku pun carilah lagu2 yang tdk mengantukkan. Kang aku bukak nasyid, terus lena sampai ke ptg. Heheheheee...

Korang tau tak lagu aper yg aku bukak. Hahahahaaaa... Gelak dulu.
Lagu2 world cup... I Will Survive, Let's Get Laoud, Copa de la vida, The Cup Of Life n byk lagik laaaa... Memg sgt b'kesan menghilangkn ngantuk. Kaki, tangan, badan, kepala sumer bergoyang. Hingga tak jadilah nk mengantuk. Heheheheeee... Korang cuba lah.

Bila mata tak mengantuk, aper lagik... berblogging lah aku. Hahahaaaa...

*Next topic mengenai mendengar bacaan Al-Quran dan lagu. Akan diceritakan oleh aku kejap lagikkk... tungguuuu.

No comments: