Monday, October 26, 2009

Konsert Tadika Indah Ria

Pada 25/10/2009 telah di adakan Konsert Tadika Indah Ria di Dewan MPJBT, Skudai. Setiap kelas telah mengambil bahagian untuk mengadakan persembahan tarian. Aku jugak menggalakkan kedua2 anak aku untuk turut serta.

Kul 7.15 pagi lagik aku dah keluar rumah. Takut parking kereta jauh... Nasib baik bila aku sampai, parking yang dekat masih ader lagik. Terus aku hantar Alia n Nurin kepada cikgu2 dia. Aku perhatikan dari jauh ajerrr.... Alhamdulillah, dia org pandai membawa diri masing2. Bukannyer apa... kat tempat public, aku takut anak aku hilang ajerrr...

8.30am majlis bermula. Pengacara majlis cuma bdk2 tadika itu ajerrr... Ucapan dari pengetua tadika dan diikuti persembahan tarian dari setiap kelas. So tgkkan ajer gelagat bdk2 yang menari nie. Soooo cuteee n kelakar sgttt... Nurin yang pemalu tu pun kelihatan bersahaja ajer bila menari di atas pentas. Kakak Alia merupakan tahun kedua mengikut konsert tadika ini.


Kak Uyeen sedang menunggu giliran untuk disolek sambil diperhatikan oleh adik Nana.


Kak Uyeen bari lepas mengadakan persembahan tarian. Merah padam muka dia. Penat kotttt..


Nie Kakak Alia baru lepas turn dia menari. Gambar dia bersama rakan sekelasnya dan adik Nana.


Begitu ramai tetamu yang hadir....

No comments: