Thursday, October 1, 2009

Anak Saudara Aku...

Tahun nie aku ubah plan raya aku. Seblm nie sehari seblm raya hingga raya ke 3, aku akan berada di kampung hubby. Tahun nie aku cuma 1 malam ajer di kampung hubby. Petang raya pertama aku bergerak balik ke kampung aku pulak di Pontian.

Disebabkan tahun nie mak aku beraya tanpa abah aku, aku meluangkan 6 hari berhari raya bersama2 ngan mak aku. So, dari raya ke 2 hingga raya ke 5 aku dok umah ajer melayan kakak aku n abg2 aku serta anak2 saudara aku. Seronok jumpa dia org sumerrr. Seblm nie memg aku jarang jumpa ngan dia org sumer. Maklum lahhhh.... bila aku blk, dia org sumer dh balik ke rumah masing2 di KL kebanyakkannya.

Ada 3 family abg aku ajer yg tak balik. Riuh rendah rumah aku dengan suara bdk2 nie. Memang seronok n bukan senang nk berkumpul mcm nie... Mudah2an kita berjumpa lagik tahun depan... Aminn..

Sumer nie anak2 saudara aku. Dah 41 org sumer nyerrr. Hujung tahun nie bertambah lah lagik sorang. Perghhhhh.... ramai nyerrr.















No comments: