Monday, February 23, 2009

Handicapped Handicrafts, HCMC, Vietnam

Melawat ke perusahaan handicapped handicraft. Memang halus hasil kerja tangan dia org nie.

Pekerja2 di sini begitu tekun menyiapkan kerja masing2. Kalo aku lahhh.... tergeliat leher asyik tunduk lelama n leh juling mata dibuatnyerrr... heheheee.... Alhamdulillah.. aku bersyukur dengan kerja aku sekrg nie...

Lukisan yg ditampal ngan kulit telur ajerrr....



Lukisan drpd kulit tiram... halus sekali kerja tangan nyerrr....

Dia org ukir ikut bahagian demi bahagian... pastu tampalkn pada lukisan.


Nie lah hasil nyerrrr... aku tak beli pun coz mahal gilerrr... pastu kt rumah aku tuuu... dh takde tempat nk letak lagi. Bukan nyer apaaa.... takut anak aku wat main then pecah lah pulakkk... mau meraung aku dibuat nyerrr....



No comments: