Wednesday, July 1, 2009

Jalan2 Ke Singapore

28/06/2009 aku gie Singapore. Sajer jenjalan sambil habiskan duit.... heheheheee... Aku gie ngan hubby, Nana, Izan n Pijot. Kami berlima mula2 bercadang tuk naik bas ajer ke sana. Bila memikirkan malas nk turun naik bas n kos tuk bas ajer dah mahal, so aku buat keputusan tuk bawa masuk kereta aku ke Singapore.

Kita org main redah ajerrrr.... Kali pertama bawa masuk kereta ke sana. Sebelum nie aku naik teksi ajerr... Korang bayangkan.... kalo naik teksi, masuk Singapore bayo RM15 sorang, keluar pulak bayo $10 sorang. Rate sekrg RM2.42 = $1. Mahal tuuuu.... Tapi sebb dah niat nk abiskan duit, so buat tak tau ajer laaaaa....


Masuk kul 9.00 pagi... Tengok tu... traffic jam. Kat 40min jugak la kena queue...

Start sopingggg.... yahoooo....





Kat China Town... jalan2 cari fridge magnet...







Soping kat IKEA, Singapore.....



Balik dari IKEA, kita org makan kat Restoran Zam Zam. Makan murtabak Singapore n nasi beryani. Sebb dh lapo sgt, bedal ajer laaaa...





No comments: